Klacht DHL Express: Hoge inklaringskosten

Klachtnummer
# 65110
Gebruiker
Dave
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 2 weken geleden een pakket ontvangen, maar aan de deur moest ik enorm hoge kosten betalen. Het bedrag op de invoice was 65USD en ik moest €47,80 bijbetalen. Nu heb ik bezwaar gemaakt via het emailadres: efssamsquery@dhl.com maar hier heb ik niet de gewenste reactie op gehad en op mijn mails hierna wordt niet gereageerd.

De oplossing

Mij de specificatie van de kosten sturen en mocht het bedrag niet kloppen het teveel betaalde bedrag terugstorten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

DHL Express is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen