Klacht DHL Express: ik heb na gesproken te hebben met de helpdesk, geen activeringscode ontvangen, zoals toegezegd

Klachtnummer
# 447349
Gebruiker
Heurterre
Datum
3 reacties

Details

Klacht

activeringscode achterwege

Gewenste oplossing

verbeteren in afgeven 'niet thuis' bericht en het WEL doorgeven van de activeringscode

3 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Begrijp ik hieruit dat u geen afhaalcode heeft ontvangen voor uw zending?
    In dat geval wil ik u vragen om ook even goed tussen uw ongewenste mail te kijken. Is de code daar ook niet terechtgekomen? Dan vernemen wij dat graag en ontvangen wij in een reactie graag uw e-mailadres.

    Alvast bedankt voor uw reactie.

    Hartelijke groet,

    Jip
    DHL Parcel Webcare
  2. Auteur
    Heurterre
    Datum
    Beste Jip,

    Uiteraard heb ik gekeken in de map met ongewenste mail. Dat merkte je collega afgelopen zaterdag ook op, toen ik telefonisch contact had met jullie support. Ondanks toezegging dat ik de code deze keer wél zou ontvangen en ik voor de zekerheid een cc adres had opgegeven heb ik wederom niets gekregen. Dit is nu de tweede keer dat het mis gaat met die pakket automaat. Nu is mijn bestelling weer terug gestuurd naar de afzender buiten mijn doen om. Jammer want de medewerker afgelopen zaterdag gaf aan dat ik de code aan het einde van de ochtend dan wel zou mogen ontvangen. Helaas niet dus.
  3. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Oh nee. Ontzettend balen natuurlijk. Helaas kan ik achteraf ook niets meer betekenen wanneer het pakket al retour is verzonden. Mijn oprechte excuses hiervoor! Ik hoop dat het de volgende keer wel gewoon goed zal gaan en anders horen wij dit uiteraard graag.

    Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Nikki
    Webcare DHL Parcel Nederland

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen