Klacht DHL Express: Ik kan mijn pakket niet ophalen

Klachtnummer
# 463702
Gebruiker
Jules
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Pakket bezorgt bij een winkel die niet open is terwijl op de site staat dat deze wel open zou moeten zijn. 3 keer langs geweest, 3 keer gesloten.

Gewenste oplossing

Het pakket naar mijn adres versturen.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat u tevergeefs bij dit servicepunt aan de deur stond. Mijn excuses voor het ongemak.

    Omdat dit pakket al bij het servicepunt is afgeleverd, is er geen mogelijkheid het nog op uw huisadres te bezorgen. Aangezien dit servicepunt geen sluiting bij ons heeft vermeld, ga ik ervan uit dat zij geopend zijn op de openingstijden zoals zij die aan ons hebben doorgegeven:

    maandag 13-18u
    dinsdag 10:15-18u
    woensdag 10:15-18u
    donderdag 10:15 - 20u
    vrijdag 10:15-18u
    zaterdag 10:15-17u

    Mocht u binnen deze tijden toch aan een gesloten deur komen, dan kunt u dat melden bij onze klantenservice. Zij kunnen dan direct een klacht doorzetten om dit te laten nagaan. De contactgegevens van onze klantenservice vindt u op dhlparcel.nl onder "Support".

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen