Klacht DHL Express: ik wacht al twee weken op een zending

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 461042
Gebruiker
Quasi
Datum
1 reactie

Details

Klacht

ik wacht al twee weken op een zending die op 22/06/2020 vanuit Helsinki is verstuurd. Volgens de Track&trace ligt het pakket al sinds 2/7/2020 in het export parcel center in Dorste (DE) maar sindsdien is er niets meer gebeurd.

Gewenste oplossing

ik wil het pakket zo snel mogelijk bezorgd hebben
Geboden oplossing
er wordt geen plossing geboden, slechts een beschrijving van de situatie (pakket ligt in sorteercentrum in DE) vervolgens wotrdt ik doorgestuurd naar de verzender, die ook niets aan de sitiuatie kan doen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Uw zending is op 2 juli gescand in het export center in Dorsten. Vanaf daar zal het overgedragen worden aan DHL Parcel Nederland. Vooralsnog is deze niet aangekomen in Nederland waardoor wij uw zending nog niet kunnen inzien. Met het weekend tussendoor verwacht ik dat uw zending deze week aan zal komen in Nederland. Mocht u de komende dagen geen updates zien raad ik aan uw verzender in te lichten.

    Met vriendelijke groet,

    Kayley
    Webcare DHL Parcel

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen