Klacht DHL Express: Ik wacht nog steeds op mijn pakket wat ik nog bezorgt moet krijgen.

# 520977
AMD

Hierbij dien ik een klacht over mijn niet ontvangen pakket.
Als ik op track en trace kijk zie ik dat mijn pakket bezorgt is in denhaag op mijn adres rond 13:44. Maar ik heb tot nu toe niets ontvangen. Waar blijft mijn pakket?

ik wil dat het bedrijf een onderzoek doet over mijn pakket waarvoor ik heb betaald en ik wil mijn pakket netjes weer terug. op track en trace staat dat het pakket op 15-1-2021 is afgeleverd in denhaag. u kunt dus na zoeken wie die dag in de regio schildersbuurt dienst had.
ik hoop van harte dat ik snel een bericht mag ontvangen

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

U geeft aan dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen, terwijl de track & trace dit wel aangeeft. Mijn excuses dat u nu nog met lege handen zit!

Ik heb direct de zending erbij gepakt en ik zie ook dat het pakketje op 15-1 correct geleverd zou zijn. Heeft u toevallig al geïnformeerd bij uw naaste buren? Wellicht had de bezorger per ongeluk een fout gemaakt in het adres, waardoor hij niet bij u had aangebeld. Mocht u bij de naaste buren ook geen pakketje vinden, is het inderdaad slim om een onderzoek op te starten. Ik heb voor dit onderzoek nog wel enkele gegevens van u nodig, zoals uw e-mailadres. Ik begrijp het goed als u dit niet via dit kanaal wilt doorgeven. In dat geval kunt u het beste even contact opnemen met onze klantenservice, zodat het alsnog snel kan worden opgestart: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/support - Wanneer het onderzoek is gestart kunnen wij dit probleem zo snel mogelijk gaan oplossen.

Mijn excuses voor het ongemak dat is ontstaan!

Elle
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?