Klacht DHL Express: Ik was thuis track en tracé tijd en krijg nu pakket te laat wat ik nu nodig ben

H.J. de Beer

Geen vraag maar een klacht.

Ik zie in track en tracé dat jullie zijn geweest maar ik was rond die tijd thuis.ik heb ook geen kaart in de bus gehad dus dit is gewoonweg niet waar!
Ik had dit pakket voor. Aan ond nodig dus baal nu!
Ook omdat er niemand langs is geweest dus blijkt dit gewoonweg niet waarvte zijn. Nu geven jullie aan morgenmiddag maar ik verwacht het om 13.00 uur hier thuis! Ik ben echt teleurgestel, hoe gaan jullie dit oplossen?
Jullie zorgen maar dat het morgen tussen 12.00 en 13.00 uur hier is.
Zelf geen kaartje in de bus of afgegeven bij buren om mag dit niet bij jullie?
Ja, ik ben boos en teleurgesteld omdat ik echt op dit pakket wachte en ik heus om die tijd thuis was zoals aangegeven op track en tracé.
Hoe lossen jullie dit op?

HJ de Beer

Zorgen voor schappelijk compensatie en morgen afleveren tussen 12.00 en 13.00 uur.

DHL Express
    Goedendag,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst wil ik u graag mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren. Ik zal ervoor zorgen dat uw klacht terechtkomt bij de juiste afdeling, zodat deze opgepakt kan worden en wij herhaling kunnen voorkomen. We stellen het erg op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw klacht kenbaar te maken. Hierdoor stelt u ons in de gelegenheid om onze dienstverlening te verbeteren en daarvoor wil ik u graag bedanken. Wat betreft uw zending deze staat voor vandaag gepland tussen 14:00 en 18:00 uur. Excuses voor het ongemak!

Mike

H.J. de Beer
Ik ben vandaag niet weggeweest maar weer geen pakketje Jullie betalen me maar €100,- schade vergoeding!

Ook een klacht indienen over DHL Express?