Klacht DHL Express: Ik wil dat dit opgelost wordt

Klachtnummer
# 424793
Gebruiker
Bennie Wijchers
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakketje ingeleverd bij dhl service point

6 februari heb ik een pakketje laten versturen naar Score.nl via DHL tijdstip tussen 15:37 en 15:40 bij Sasusa cadoshop

Erasmuslaan 3a
1702GH Heerhugowaard

Nu ben ik me ontvangstbewijs kwijt geraakt zat in me gewassen jas , maar nu kunnen jullie het pakketje niet vinden en score heeft het niet ontvangen ... jullie sturen met terug naar de service point terwijl ik gewoon me pakketje netjes heb afgeleverd ...

De oplossing

Compensatie van me retour gemelde producten

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor je bericht.

    Wat een vervelende situatie zeg. Het probleem is dat ik je geen nieuw ontvangstbewijs kan versturen. Als score het pakket niet heeft ontvangen, dienen zij een onderzoek bij ons op te starten. Mocht het pakket dan niet terugkomen, zullen zij een claim in kunnen dienen. Ik kan dus voor jou helaas niets doen op het moment.

    Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Judith
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen