Klacht DHL Express: Ik wil een onderzoek starten naar een vermist pakket, maar krijg geen medewerking van DHL.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 454850
Gebruiker
NoPhoneChristmas
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na een manko aan een web order heb ik deze geweigerd. Vervolgens is het pakket blijven hangen in verzending. Dit moet afgehandeld worden.

De oplossing

Een onderzoek starten en het pakket alsnog bezorgen bij de verkoper.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik zie inderdaad dat dit pakket retour afzender gaat. U kan het beste even contact opnemen met de afzender. Mochten ze het nog niet retour hebben, kunnen ze bij ons een onderzoek opstarten.

    Met vriendelijke groet,
    Judith
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
NoPhoneChristmas
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er wordt een standaard antwoord gegeven wat niet passend is in deze situatie.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen