Opgelost door DHL Express: Ik wil het pakket zo snel mogelijk terug bezorgd krijgen, kan dat ?

sad Opgelost
ArrowP68

Zij hebben mijn pakket weer naar Floyday.com weer teruggestuurd, adres onbekend ??? dat kan toch niet. bestelnr. 024182732391, tracking DHL=3SWLT0001413641,

Zo snel mogelijk mijn pakket terug krijgen, voordat het door de douane weer naar de afzender verscheept wordt, ben ervan helemaal over mijn toeren, help mij aub.

DHL Express
    Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat uw zending weer onterecht retour is verzonden naar de afzender. Mijn excuses hiervoor.

In mijn systeem zie ik echter niet dat dit eerder gebeurd is, zoals u dit aangeeft. Wel neemt het niet weg dat dit inderdaad een vervelende situatie voor u is. Helaas heb ik niet de mogelijkheid om de zending tegen te houden. Deze zit inmiddels in het retour proces.

Ik wil u adviseren om contact op te nemen met de afzender. De afzender zal de zending opnieuw naar u toe moeten sturen.

Vriendelijke groeten,
    Kamile

ArrowP68
Geen oplossing, ik had het vandaag 5 december voor het sinterklaasfeest nodig gehad.{ Er is een nieuwe bestelling geplaatst nr. 026940472463-ticketnr. 4254049958. Houd u mij aub op de hoogte als het bestelde door u koerier opgehaald is, en u mij het track-en trace nummer dan doorgeeft, dat het weer niet fout gaat. Met vriendelijke groet, mevrouw H.A.C. Pijl.

Ook een klacht indienen over DHL Express?