Opgelost door DHL Express: Ik word niet gelooft

Kfpeters

Ik had een pakje besteld in Duitsland het was onder weg maar we waren niet thuis en ik krijg een mail bij de buren af gegeven maar die waar er niet dus ik heb niets binnen en nu moet ik wachten ze zullen het uit zoeken maar ik ben wel mijn geldt kwijt
Bezorgd op
Donderdag 24 november
18.56
Image
Laan Van Meerdervoort 1767
2555BW 's-gravenhage
dit krijg dan binnen het moet bij buren liggen

Wat kan ik doen ik moet een week wachten en dan moet hun weer bellen ik heb een nummer gehad dat ze er mee bezig zijn
Het werd nu op zondag bezorger ra

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Jammer om te lezen dat het niet duidelijk is waar uw pakket is geleverd. Volgens ons systeem is het geleverd bij de buren op nummer 1767. Ik zie dat er inmiddels een onderzoek loopt naar uw pakket.

U kunt contact opnemen met de verzender betreft de betaalde kosten, zij zouden dit met ons kunnen oppakken indien het onderzoek een negatief resultaat aangeeft. Dit met reden dat u de producten en verzendkosten aan de verzender heeft betaald. Mijn excuses voor het ongemak. Ik raad u aan het onderzoek af te wachten. Deze is gisteren opgestart en kan 3 tot 5 werkdagen duren.

Dani
    DHL Parcel E-care

Ook een klacht indienen over DHL Express?