Opgelost door DHL Express: Ik zou het pakket geweigerd hebben, ik was gewoon thuis, maar heb niemand gesproken, pakket weg.

sad Opgelost
Aimee

Ik moet in de tracking zien dat mijn pakket al terug naar de winkel is gestuurd, omdat ik geweigerd zou hebben. Ik was gewoon thuis op het aangegeven tijdstip volgens de tracker, er is niet eens aangebeld, ik heb niemand gesproken, geen briefje, niks. Ga ik deze bestelling opnieuw plaatsen? Nee, ik vermijd al langer winkels die bezorgen via DHL, omdat eerdere ervaringen ook slecht waren (dat ik niet thuis zou zijn geweest, ik heb een camera-bel, ik kan zien of er aangebeld is terwijl ik er niet was) .Deze had ik niet gezien dat het DHL was, en weer gaat het mis op leugenachtige wijze.

Dat webwinkels stoppen met het gebruik van DHL. Blijkbaar nemen ze luie, ongemotiveerde bezorgers aan en interesseert niemand dat.

DHL Express
    Goedemiddag,

De bezorger heeft het pakket gemeld als incompleet adres, het huisnummer zou zonder toevoeging niet bestaan. In zo'n geval is de bezorger verplicht een weigerscan te geven en het pakket retour te zenden.

Ik adviseer u om contact op te nemen met uw verzender en een nieuwe verzendpoging af te spreken. Indien het adres wel correct is opgegeven, kan de verzender dit met DHL afhandelen.

Wendy
    DHL Parcel Webcare

Aimee
Als de toevoeging bij het huisnummer vergeten wordt door de verzender (bijv C) , markeert DHL deze als niet te bezorgen. In de tracker echter als geweigerd. Mijn pakket was onderdeel van een grotere bestelling, waarbij de andere 2 delen door Post NL geleverd zijn, die vonden mij wel ondanks ontbreken van de toevoeging bij het huisnummer.

Ook een klacht indienen over DHL Express?