Opgelost door DHL Express: Ik zou iets geweigerd hebben, wat ik niet heb gedaan.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 438861
Gebruiker
Taai
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Goedemiddag,
Ik zou gisteren een pakket bezorgd krijgen, maar er staat dat ik het geweigerd zou hebben en dat het pakket retour wordt verstuurd. Ik heb niemand gezien en heb niets geweigerd. Wat het nog vreemder maakt is dat ik het adres van het postpunt om de hoek heb opgegeven. Daar ben ik net geweest, maar zij hebben al dagen geen pakketten ontvangen. De man gaf aan pas dinsdag weer pakketten te ontvangen.
Wat kan ik doen?
met vriendelijke groet.

Gewenste oplossing

Dat mijn pakket alsnog wel wordt bezorgd zonder extra kosten.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Het track & trace-nummer dat u vermeldt hoort bij een zending via Post NL. Wij van DHL Parcel kunnen u hier dus niet mee van dienst zijn. Ik adviseer u contact op te nemen met de klantenservice van Post NL.

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen