Klacht DHL Express: Ik zou me pakket om drie uur krijgen het is nu bijna vier uur en heb het niet

Klachtnummer
# 371502
Gebruiker
Bunty
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Over het bezorgen

De oplossing

Dat DHL het is een keer op tijd bezorgd het is nu de zoveelste keer
dat me pakket te laat is kennen jullie hier niets aan gaandoen

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik begrijp dat u afgelopen zaterdag uw pakket niet binnen het tijdvak heeft kunnen ontvangen en dat is natuurlijk vervelend om te horen. Onze tijdvakken zijn echter wel tijdsindicaties en het kan weleens voorkomen dat een bezorger wat eerder of later aan de deur staat. Natuurlijk proberen wij dit zoveel mogelijk te voorkomen en omdat u aangaf dat het vaker is voorgekomen bij u, heb ik naar eerdere zendingen op uw adres gekeken. Aan de hand van de eerdere zendingen kan ik niet zien dat dit vaker is voorgekomen, omdat alles binnen het aangegeven tijdvak bij u is aangeboden. Mocht u nog een voorbeeld zending hebben, dan hoor ik dit graag van u.

    Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,

    Buse
    DHL Parcel klantenservice

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen