Klacht DHL Express: In 2 dagen tijd voor €2500,- aan laptops verdwenen bij DHL.

content Niet opgelost
Gebruiker1540546242

Via wehkamp een laptop besteld. De volgende dag de hele avond zitten wachten, maar niemand van DHL gezien. In de statusupdate staat dat de laptop door de geadresseerde zal worden opgehaald bij een lokaal distributiepunt, maar niemand weet waar dat zou moeten zijn. Ik heb hier nooit bericht over ontvangen van DHL en Wehkamp weet het mij ook niet te vertellen.

Er is toen door de klantenservice een nieuwe laptop besteld die naar een DHL-punt gebracht zou worden, maar ook deze laptop is zoek geraakt bij DHL.

In 2 dagen tijd voor €2500,- aan laptops verdwenen bij DHL.

Ik wil mijn geld terug van Wehkamp.
Ik wil niet meer dat DHL zo met mijn spullen omgaat.
Er wordt verwezen naar Wehkamp, daar liggen overigens ook al twee klachten over dit probleem.

DHL Express
    Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat de bezorging van uw bestellingen bij Wehkamp niet goed is verlopen. Mijn excuses voor het ongemak.

Aangezien u klant bent bij Wehkamp, is Wehkamp uw aanspreekpunt voor alles wat met deze bestelling te maken heeft - inclusief de bezorging hiervan. Ik adviseer u dan ook om contact op te nemen met Wehkamp. Mochten er vragen of klachten zijn over onze bezorging, dan zal Wehkamp die bij haar contactpersoon binnen onze organisatie neerleggen.

Ik wens u een fijne jaarwisseling!

Harald
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?