Klacht DHL Express: In 2 dagen tijd voor €2500,- aan laptops verdwenen bij DHL.

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 340853
Gebruiker
Gebruiker1540546242
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Via wehkamp een laptop besteld. De volgende dag de hele avond zitten wachten, maar niemand van DHL gezien. In de statusupdate staat dat de laptop door de geadresseerde zal worden opgehaald bij een lokaal distributiepunt, maar niemand weet waar dat zou moeten zijn. Ik heb hier nooit bericht over ontvangen van DHL en Wehkamp weet het mij ook niet te vertellen.

Er is toen door de klantenservice een nieuwe laptop besteld die naar een DHL-punt gebracht zou worden, maar ook deze laptop is zoek geraakt bij DHL.

In 2 dagen tijd voor €2500,- aan laptops verdwenen bij DHL.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug van Wehkamp.
Ik wil niet meer dat DHL zo met mijn spullen omgaat.
Geboden oplossing
Er wordt verwezen naar Wehkamp, daar liggen overigens ook al twee klachten over dit probleem.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat de bezorging van uw bestellingen bij Wehkamp niet goed is verlopen. Mijn excuses voor het ongemak.

    Aangezien u klant bent bij Wehkamp, is Wehkamp uw aanspreekpunt voor alles wat met deze bestelling te maken heeft - inclusief de bezorging hiervan. Ik adviseer u dan ook om contact op te nemen met Wehkamp. Mochten er vragen of klachten zijn over onze bezorging, dan zal Wehkamp die bij haar contactpersoon binnen onze organisatie neerleggen.

    Ik wens u een fijne jaarwisseling!

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen