Opgelost door DHL Express: In het pakket zat iets met elektronica. Als dit nat was geworden had ik het weg kunnen gooien!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 511517
Gebruiker
ApRui
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket wordt "zonder schriftelijke melding in de bus" gewoon voor de deur neergelegd.

De oplossing

Het is nu al gebeurd. Maar de Bezorger kan niet zomaar een pakket voor de deur neerleggen! Stel dat de Ontvanger enkele dagen niet thuis is? Of het pakket wordt nat van de regen? Of Kwaadwillende mensen nemen het pakket mee? Alles is mogelijk!!

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Een pakket op deze manier afleveren is zeker niet de bedoeling. Ik heb hier dan ook meteen een melding van gemaakt zodat de bezorger er op kan worden aangesproken. Sorry voor het ongemak, u kunt er vanuit gaan dat het niet opnieuw gebeurt.


    Met vriendelijke groet,

    Christiaan
    Webcare DHL Parcel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ApRui
Datum
Uiteindelijke oplossing
Deze oplossing was mijn bedoeling van de klacht. Dank voor de reactie/maatregel.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen