Opgelost door DHL Express: In navolging van klacht # 382879.

Juul

In navolging van klacht # 382879.

Beste DHL,

Op uw verzoek heb ik een aantal data en adressen verzameld waarop ik heb geconstateerd dat de chauffeur in kwestie onveilig rijgedrag vertoond in omgeving Zierikzee.

9-8-2019: 10:55 Wevershoek.
10-8-2019: Dam.
20-8-2019: 11:00 Pieterseliestraat.
29-8-2019: 10:21 Laan v Sint Hilaire.

Graag zie ik dat u de chauffeur hierop aanspreekt en passende maatregelen treft.

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.
    Kunt u me uitleggen wat voor gevaarlijk rijgedrag dit precies is geweest? Zodat ik een gegronde klacht kan uitzetten?
    Ik hoor graag van u.

Iris

DHL Parcel Webcare.
    Hallo Iris,

- Klacht # 382879:

"1. DHL chauffeur rijdt ontzettend hard door de straten waar ook basisscholen zijn en kinderen spelen, rijden tegen het verkeer in (voor of achteruit), parkeerd op de meest onmogelijke plekken en hinderd daarbij het andere verkeer, speelt luide muziek af en zet het volume niet lager bij aflevering aan de deur."

U moet begrijpen (mocht u ooit in Zierikzee zijn geweest) dat de binnenstad ontzettend smalle straatjes heeft. De persoon in kwestie presteert het, al dan niet boven de maximum snelheid, om door de straatjes te scheuren om maar zo snel mogelijk zijn pakketjes af te leveren.

Zierikzee bezit 9 scholen met een x-aantal kinderen daarop en in de zomer is het heel druk met toeristen. Wanneer iemand in een volwassen bestelbus zich met een noodgang door de straatjes wurmt dan houd ik mijn hart vast dat er een keer iemand wordt aangereden met ernstig letsel tot gevolg.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb het beste voor met de veiligheid van iedereen hier, maar deze persoon springt er echt uit met hard rijden (voor en -achteruit, tegen het verkeer in) en daar moet beslist iets aan gedaan worden.

Groet,

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat u zo’n slechte ervaring heeft gehad met onze chauffeur. Uiteraard is dit niet de bedoeling en hiervoor wil ik u dan ook graag mijn excuses aanbieden.

Onze chauffeurs zijn het visitekaartje van DHL Parcel en wij verwachten dan ook dat zij zich te allen tijden representatief gedragen. Ik zal ervoor zorgen dat uw klacht opgepakt wordt met het depot, zodat deze besproken kan worden met de chauffeur.

Judith
    DHL Parcel Webcare

Juul

Ook een klacht indienen over DHL Express?