Klacht DHL Express: Indentieteitsfraude

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 334389
Gebruiker
G.P.H.L. Schreurs
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 2 oktober zou er bij mij een pakketje afgelevert zijn aangetekent ook nog echter er is bij mij niks gelevert en ik heb ook nergens voor getekent, echter op de screenshot van DHL staat een handtekening dievniet van mij is.

De oplossing

Kwijtschelding van de kosten

2 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Graag kijk ik bovenstaande voor u na in mijn systeem. Zou u wellicht nog het betreffende zendingsnummer kunnen doorgeven?

    Met vriendelijke groet,

    Ellen
    Webcare Team DHL Parcel Nederland
  2. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Schreurs,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik vind het bijzonder vervelend om te vernemen dat dit pakket niet bij u is bezorgd. Mijn excuses voor het ongemak.

    Zoals u bij uw diverse contacten met onze klantenservice ook al is gemeld, kunnen en mogen wij in deze situatie voor u als geadresseerde helaas niets doen. Het is aan de afzender een onderzoek bij ons te laten instellen, aangezien de afzender ons heeft ingehuurd en betaald voor de bezorging. Deze afzender heeft hiervoor ook een speciale, vaste contactpersoon bij ons. Mocht een onderzoek niets opleveren of het inmiddels te laat zijn om nog een onderzoek in te stellen, dan kan de afzender een claim bij ons indienen.

    U heeft naar ik aanneem een koopovereenkomst met de afzender gesloten. Met ons heeft u geen overeenkomst. De afzender is dan ook te allen tijde uw aanspreekpunt. U kunt van de afzender eisen dat die haar deel van de verkoopovereenkomst nakomt, hetzij door uw bestelling te leveren, hetzij door u - als dat niet kan - u het aankoopbedrag terug te geven. Daarbij doet het voor u niet terzake of de afzender deze zaak nu wel of niet bij ons aan de kaak stelt. Het is vreemd als zij dat niet doet, want daar heeft zij alleen zichzelf mee, maar het doet niets af aan het recht dat u op grond van de koopovereenkomst heeft. Ik adviseer u dan ook er bij de afzender op te staan dat zij de met u gesloten overeenkomst nakomt.

    Ik vertrouw erop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G.P.H.L. Schreurs
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?