Klacht DHL Express: Inhoud spoorloos??

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 494340
Gebruiker
Moontje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

19 oktober pakket retour gestuurd via dhl naar amazon. Van amazon een dhl retour label gekregen. Afgegeven bij dhl punt. Opgehaald door dhl voor retour amazon. Blijkt bij aankomst amazon dat het pakket leeg is. Waar is de inhoud gebleven??? Zolang amazon geen artikel retour krijgt , krijg ik mijn geld niet terug 😢

De oplossing

Uitzoeken waar de inhoud is gebleven en waar het fout is gegaan?? Ik wil mijn geld terugkrijfen. Ben al 4 dagen aan het bellen en mailen.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat een vervelende situatie zeg! Ik kan u zo helaas ook niet aangeven waar het fout is gegaan. Amazon kan hiervoor contact met ons opnemen en dan zal er een onderzoek gestart worden. Als het goed is, weet Amazon dat ook. Zij hebben een eigen contactpersoon binnen DHL.

    Met vriendelijke groet,
    Judith
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Moontje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niet opgelost 😡. Word van het kastje naar de muur gestuurd. Inhoud van pakketje is verdwenen. Niemand durft zijn verantwoording te nemen. Ik moet maar zien dat ik mijn geld terug krijgt??
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen