Klacht DHL Express: Inhoud spoorloos??

Moontje

19 oktober pakket retour gestuurd via dhl naar amazon. Van amazon een dhl retour label gekregen. Afgegeven bij dhl punt. Opgehaald door dhl voor retour amazon. Blijkt bij aankomst amazon dat het pakket leeg is. Waar is de inhoud gebleven??? Zolang amazon geen artikel retour krijgt , krijg ik mijn geld niet terug 😢

Uitzoeken waar de inhoud is gebleven en waar het fout is gegaan?? Ik wil mijn geld terugkrijfen. Ben al 4 dagen aan het bellen en mailen.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat een vervelende situatie zeg! Ik kan u zo helaas ook niet aangeven waar het fout is gegaan. Amazon kan hiervoor contact met ons opnemen en dan zal er een onderzoek gestart worden. Als het goed is, weet Amazon dat ook. Zij hebben een eigen contactpersoon binnen DHL.

Judith
    DHL Parcel Webcare

Moontje
Niet opgelost 😡. Word van het kastje naar de muur gestuurd. Inhoud van pakketje is verdwenen. Niemand durft zijn verantwoording te nemen. Ik moet maar zien dat ik mijn geld terug krijgt??

Ook een klacht indienen over DHL Express?