Klacht DHL Express: Intimidatie en associaal gedrag in verkeer door bezorger

Klachtnummer
# 532184
Gebruiker
PK
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 8 april rond 16.00 vertoond een bezorger van u, kenteken bij mij bekend, associaal en intimiderend gedrag in het verkeer. De bezorger heeft de auto stilgezet op de weg om een pakketje af te geven. Ik lach vriendelijk en wacht, tot dat hij 2 meter rijdt en nogmaals de auto stilzet voor het volgende pakketje. Ik vraag hem om de auto aan de kant te zetten zodat ik kan passeren. Daar is ruimte voor. Hij geeft aan dat hij dit niet voornemens is. Vervolgens stapt hij na bezorging in en rijdt nog 2 meter en herhaalt hij dit nogmaals het stilzetten en bezorging, terwijl ik niet kan passeren. Ik noteer het kenteken. Waarop hij boos richting de auto loopt. De achterdeuren van zijn bestelauto openzet en blijft wachten en met pakketjes schuiven om mij initimiderend aankijkt. Na enkele minuten vervolgd hij zijn weg. Ik heb dit als onprettig en bedreigend ervaren. Bovenstaande speelde zich af op de Pieter de Hooghstraat.

De oplossing

Graag verneem ik wat DHL met deze klacht gaat doen.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Ik snap dat u deze situatie als onprettig heeft ervaren. Ik ga ervan uit dat de bezorger de bus netjes aan de kant had kunnen zetten, dat lijkt mij niet meer dan normaal. Heeft u voor mij, in een privébericht, het kentekennummer? Dan ga ik een melding doorzetten zodat dit besproken wordt met deze bezorger. Sorry voor het ongemak.

    Ik hoor graag van u.


    Met vriendelijke groet,

    Mick
    DHL Parcel Webcare

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen