Opgelost door DHL Express: Je laat iemand voor niets wachten. Slechte zaak

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 626292
Gebruiker
BasTuinboon#927
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Niet op tijd leveren, melding van verwachte levering 22 oktober 2022 tussen 10.00 en 15.00 uur. Alleen die status veranderd niet en daarom voor niets zitten wachten. Ga zo door en jullie geen klanten meer overhouden.

Gewenste oplossing

Het totale systeem aanpassen en een voorbeeld nemen aan post.nl
Geboden oplossing
Pakket gekregen alleen hun begeleiding via de app klopt niet. Word zaterdag geleverd, bleek dinsdag te zijn.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend om te vernemen dat het pakket niet geleverd is. Dit pakken we graag verder voor u op. Wilt u ons hiervoor het zendingsnummer van het pakket sturen? Dit nummer begint met 3S, JVGL, JUN, JJD, CD, CY of eindigt op DE.

    Alvast bedankt voor uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Senna
    DHL Parcel E-care

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen