Opgelost door DHL Express: Jullie chillen ofzo?!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 525439
Gebruiker
James
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een pakket retour gestuurd op 27 januari!! Het is nu 4 maart en nog steeds is het niet verwerkt!!

De oplossing

Ik wil dat mijn retour onmiddelijk wordt verwerkt

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Op uw verzoek heb uw zending verder nagekeken.

    Dit is een retourzending. Het is bij deze zendingen normaal dat u geen updates ziet. Deze zendingen zijn via track en trace maar te volgen tot ons sorteercentrum. U krijgt vanzelf een bericht van de webwinkel wanneer ze uw retour hebben verwerkt. Heeft u na 2 weken nog niets gehoord, neem dan vooral even contact op met de webwinkel.

    Met vriendelijke groet,

    Marlijn
    Webcare DHL Parcel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
James
Datum
Uiteindelijke oplossing
Beste Marlijn, Dit gaat om een order van Amazon. Ik heb per direct contact met hun opgenomen. Aangezien je mij verteld van hé, u moet 2 weken wachten. En ik wacht al langer dan een maand. Dit is gelukkig meteen opgelost. Nou nog wachten tot mijn geld terug is gestoort. Binnen 3-7 dagen is wel lang... UPDATE!! Inmiddels heb ik mijn geld terug gekregen. Probleem lag dus aan Amazon en niet aan DHL zelf. Alsnog bedankt voor het snel beantwoorden van mijn klacht.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen