Opgelost door DHL Express: Jullie chillen ofzo?!

James

Ik heb een pakket retour gestuurd op 27 januari!! Het is nu 4 maart en nog steeds is het niet verwerkt!!

Ik wil dat mijn retour onmiddelijk wordt verwerkt

DHL Express
    Goedemiddag,

Op uw verzoek heb uw zending verder nagekeken.

Dit is een retourzending. Het is bij deze zendingen normaal dat u geen updates ziet. Deze zendingen zijn via track en trace maar te volgen tot ons sorteercentrum. U krijgt vanzelf een bericht van de webwinkel wanneer ze uw retour hebben verwerkt. Heeft u na 2 weken nog niets gehoord, neem dan vooral even contact op met de webwinkel.

Marlijn
    Webcare DHL Parcel

James
Beste Marlijn, Dit gaat om een order van Amazon. Ik heb per direct contact met hun opgenomen. Aangezien je mij verteld van hé, u moet 2 weken wachten. En ik wacht al langer dan een maand. Dit is gelukkig meteen opgelost. Nou nog wachten tot mijn geld terug is gestoort. Binnen 3-7 dagen is wel lang... UPDATE!! Inmiddels heb ik mijn geld terug gekregen. Probleem lag dus aan Amazon en niet aan DHL zelf. Alsnog bedankt voor het snel beantwoorden van mijn klacht.

Ook een klacht indienen over DHL Express?