Klacht DHL Express: kaartje bezorger gemist

KAARTJE

Kaartje bezorger gemist in mijn brievenbus. Ik had niets besteld. ik uit coulance afleveradres gewijzigd met MIJN E- MAIL adres. Wat gebeurd er nu met mijn gegevens.
Mijn buurvrouw is er zelf achter gekomen . Bezorger heeft willekeurig "het kaartje"afgeleverd. Dit had hele nare gevolgen kunnen krijgen door een niet bedoeld kaartje.

Spreek bezorger hierop aan.

DHL Express
    Goedemiddag,

Wat een vervelende situatie, allereerst mijn excuses hiervoor. Ik ga dit direct doorgeven aan het depot die levert op uw postcode zodat deze chauffeur hierop zal worden aangesproken. Nogmaals mijn excuses voor de ontstane verwarring.

Vriendelijke groet,

Sanne
    DHL Parcel Webcare
    DHL Express
    Goedendag,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u gekregen. We gaan er derhalve vanuit dat deze klacht inmiddels al is afgehandeld of langs een andere weg dan via deze website voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij dezen de klacht hier op de website.

U kunt na het sluiten van de klacht eventueel nog een cijfer geven en een reactie plaatsen. Mocht de klacht in feite nog niet zijn opgelost, dan kunt u contact met ons opnemen op webcare_parcel@dhl.com. Wij kijken dan graag alsnog of we samen met u tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Maarten
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?