Opgelost door DHL Express: Kaartje in de brievenbus zonder aan te bellen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 300324
Gebruiker
Monique de Ruijter
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik zag de bezorger aankomen, terwijl ik naar de voordeur loop wordt er al een kaartje in de bus gestopt en is hij verdwenen. Zonder aan te bellen.

De oplossing

Bezorger instructies geven om altijd aan te bellen.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,
    Bedankt voor uw bericht.
    Het is inderdaad ten alle tijde de bedoeling dat de bezorger kenbaar maakt dat deze bij u een pakket wilt afleveren. We gaan deze klacht voor u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Lea
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Monique de Ruijter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen