Klacht DHL Express: Kaartje in de bus "Niemand thuis". Pakje niet bezorgd

Dick van der Wateren

Donderdag 5 dagen geleden eerste kaartje in de bus, terwijl we gewoon thuis waren en de bel konden horen. Vrijdag idem. Bezorger zou zaterdag langskomen volgens melding op de website. Niemand. Geen kaartje in de bus. Nu meldt de site dat maandag wordt bezorgd. Niemand. Weer geen kaartje. Website meldt dat dinsdag (vandaag) wordt bezorgd.
Intussen Klanten"service" gebeld. Die kan niets voor ons doen. Bezorgadres mag door hen niet worden veranderd. De mevrouw vindt het jammer dat ik dat ook niet online kan veranderen. Daar krijg ik namelijk steeds de zelfde foutmelding. Ook daar kan ze niets aan doen.
Ik vraag me af of de bezorger zaterdag en maandag werkelijk heeft geprobeerd het pakje te bezorgen.

Pakje bezorgen bij dichtstbij zijnde afhaalpunt.
Dio Drogisterij IJburg NL-108701
IJburglaan 723
1087 BS Amsterdam

DHL Express is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Dick van der Wateren
    Ook vanavond (dinsdag 3/5) geen bezorger. Volgende bezorgmoment morgenochtend. Weer niet mogelijk online te veranderen naar afhaalpunt. Website laat geen verandering in tijdstip of bezorgadres toe.
    Dick van der Wateren
    DHL heeft helemaal niet gereageerd op mijn klacht. Ook niet op de suggestie die ik op hun website achterliet om het pakje bij een afhaalpunt te bezorgen. Ze hebben het gewoon teruggestuurd. De leverancier heeft het vervolgens opnieuw ingepakt (de doos was nogal beschadigd) en met PostNL verstuurd. Die heeft het een dag later bezorgd. Na eerdere slechte ervaringen werk ik niet meer met DHL. Ik kan iedereen aanraden het zelfde te doen.

Dick van der Wateren

Ook een klacht indienen over DHL Express?