Opgelost door DHL Express: Kansloos!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 339452
Gebruiker
ugly46
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bestelling sedert 14/12/2018 bij DHL in behandeling. Steeds weer melding dat de bezorger mij GEMIST heeft op aflever locatie (?). Logies ie een industrie terrein en GESLOTEN na 18:00 uur !. Was een xmas cadeau, kan het nu wel vergeten ! Nieuwe aflever adres , DHL Service Point gaat ook NIET lukken ! DHL stelt mij enorm teleur en moet zich diep schamen !.

Gewenste oplossing

Per direct deze bestelling aan mij in handen geven !.
Geboden oplossing
goede les geleerd om duidelijk vooraf een afleveradres te selecteren bij een dhl service punt in mijn postcode. na +/- 1 week eindelijk op dhl service punt afgeleverd.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. We hebben inderdaad meerdere malen geprobeerd om af te leveren, waarvan twee maal in de avond. Dat laatste verklaard waarom we niemand troffen inderdaad. In het vervolg kunt u de levering ook altijd aanpassen naar een dag levering een dag van te voren. Op dit moment ligt uw pakket voor u klaar met het door u geselecteerde DHL service point.

    Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Nikki
    Webcare DHL Parcel Nederland

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen