Klacht DHL Express: kapotte brievenbus door pakket

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 413015
Gebruiker
M.F. Pennin
Datum
1 reactie

Details

De klacht

de bezorgen van DHL heeft mijn brievenbus ernstig beschadigd.
Dit terwijl het niet nodig was. De bezorgen in kwestie had het pakket tijdelijk bij de buren kunnen laten bezorgen en anders op een ander tijdstip kunnen terugkeren.
Dit is gewoon asociaal gedrag en zeer onprofessioneel

De oplossing

Een schadevergoeding is op zijn plaats en een officiële waarschuwing tegen de chauffeur

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Mijn excuses voor de schade aan uw brievenbus. Wij zullen de schade met u afhandelen. Ik verzoek u hiervoor via bijgaande link melding te doen van de schade. Onze afdeling Claims & Insurances zal deze dan verder met u afhandelen:
    https://www.dhlparcel.nl/nl/schade-bij-voorval

    Met vriendelijke groet,

    Wendy
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.F. Pennin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen contact geweest vanuit DHL. Contact is er geweest maar het is angstvallig stil vanuit DHL
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen