Klacht DHL Express: Kapotte brievenbus

Klachtnummer
# 337570
Gebruiker
ontevredenklant
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Pakketje zou als aangegeven, in de avond bezorgd worden. Echter was het al voor de aagegeven tijd bezorgd(12:36) en dit was nog niet het erge. Ik kwam binnen en zag dat mijn brievenbus kapot was. De bezorger heeft het pakketje, die eigenlijk dus niet paste, er zodanig ingeduwd dat hij ook gelijk mijn brievenbus kapot heeft gemaakt.

De oplossing

Ik vind dat er beter naar gekeken moet worden wat die bezorgers allemaal doen. Laatst ook al meegemaakt dat hij wel 5 minuten zat te zoeken en vervolgens gewoon is weggereden omdat hij het niet kon vinden. Heel eerlijk gezegd vind ik de laatste tijd de bezorging van DHL absurd, absoluut niet tevreden.
En een vergoeding zou ook niet een slecht idee zijn.

2 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat uw brievenbus beschadigd is geraakt. Mijn excuses hiervoor. Ik zie wel dat de verzender het bij ons als brievenbuspakket heeft overhandigd en dat het in de middag, tussen 11-15 bezorgd zou moeten worden.

    Voor de schade kunt u uiteraard bij ons terecht. Heeft u voor ons u e-mailadres. Dan stuur ik u meer info over de afhandeling hiervan.

    Met vriendelijke groet,

    Ianthe
    Customer Service Medewerker
    DHL Parcel
  2. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor het doorgeven. Ik heb u zojuist een e-mail gestuurd.

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen