Opgelost door DHL Express: Kapotte levering en geen reactie op klacht

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 342764
Gebruiker
Tim
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb een inductiekookplaat verstuurd met DHL. Het ding is in stukken aangekomen. Ik heb vervolgens twee weken geleden een uitgebreid klachtenformulier ingevuld, met een van DHL verkregen meldcode, foto's, e.d. en niet eens een bevestigingsmail ontvangen.

De oplossing

Bevestiging van ontvangst van de klacht sturen, en laten weten hoe het tijdspad eruit ziet voor afhandeling.

3 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat uw zending kapot is aangekomen. Ik begrijp dat u bij ons een claim heeft ingediend. Op dit moment hebben we een achterstand bij claims. Het kan dus kloppen dat u nog niks heeft gehoord van ons. Echter kan ik niet in het systeem van claims dus ik kan niet voor u nagaan hoever zij er mee zijn.

    U mag er wel van uit gaan dat we er hard aan werken en zo snel mogelijk er op terug komen.

    met vriendelijke groet,

    Ianthe
    Customer Service Agent
    DHL Parcel
  2. Auteur
    Tim
    Datum
    Een standaard mailtje ter bevestiging kost geen tijd, is programmeerwerk o.b.v. ingevuld klachtenformulier. Daarmee heb ik zekerheid dat jullie het hebben ontvangen.
    Verder wacht ik het wel af.
  3. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht.
    Helaas wordt er geen aparte bevestigingsmail gestuurd wanneer u een claim heeft ingediend en ik begrijp dat hier enige verwarring door kan ontstaan of alles wel goed is gegaan.
    U ontvangt een mail wanneer uw claim in behandeling is genomen, maar hier gaan meerdere weken overheen. Ik wil u vragen om het nog even af te wachten.
    Zoals Ianthe ook aangaf kunt u ervan uitgaan dat er hard aan wordt gewerkt.

    Met vriendelijke groet,
    Iris.

    DHL Parcel Webcare.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tim
Datum
Uiteindelijke oplossing
Vergoeding ontvangen
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen