Klacht DHL Express: klacht id 176097

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 184559
Gebruiker
Scooby
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Geachte medewerker,

Ik heb het betreffende pakje vandaag 7 september 2016 ontvangen.
Bijna vier maanden is het pakje onderweg geweest.
Te schandalig voor woorden. NIET MEER DHL!
Prestatie zeer, zeer ondermaats!
Mijn advies: Stel een onderzoek in!

Met grote belangstelling zie ik uw reactie tegemoet.

W. van Tuijl

De oplossing

ONDERZOEK INSTELLEN!

4 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Geachte heer Van Tuijl,

    Na uw vorige klacht doorgenomen te hebben, begrijp ik uw frustratie. Erg jammer dat het zo lang heeft moeten duren voordat het is aangekomen. Voor zover ik kan zien is uw pakje hier 6 september opgedoken en de volgende werkdag geleverd. Om uit te zoeken waar uw pakket voor die tijd is geweest zal de afzender door Deutsche Post moeten laten onderzoeken, daar zij de opdrachtgever hiervan zijn.

    Met vriendelijke groet,

    Tom
    DHL Parcel Webcare
  2. Auteur
    Scooby
    Datum
    Geachte heer,
    Het is mij te makkelijk om de verantwoording af te schuiven naar mijn afzender. Door het FALEN van uw organisatie in het geheel heb ik inmiddels een dispuut met mijn Duitse afzender. Deze is afzender is zeer gefrusteerd geworden door uw wanprestatie, want dat is het: NIET TIJDIG LEVEREN.
    Ik heb extra kosten EUR 4,50 moeten maken!!! Afzender en ondergetekende hebben ieder de helft van EUR 9,00 betaald.
    van opnieuw te versturen. DEZE KOSTEN WIL VERGOED HEBBEN VAN DHL!!!
  3. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Beste meneer Tuijl,

    Uiteraard begrijp ik uw frustratie en die van de verzender. Echter op 6 september hebben wij het pakket vanuit Deutsche Post ontvangen en op 7 september hebben wij het pakket afgeleverd. Bij DHL Parcel in Nederland is dus geen enkele vertraging geweest, in dit geval ligt de vertraging toch echt bij Deutsche Post en niet bij ons.

    Ik vind het erg vervelend dat u extra kosten heeft moeten maken, helaas vergoeden wij enkel beschadigde/vermiste pakketten en kunnen wij deze extra kosten dus niet vergoeden. DHL is daarnaast niet aansprakelijk voor vervolgschade.

    Vriendelijke groet,

    Sanne
    DHL Parcel Webcare
  4. Auteur
    Scooby
    Datum
    NIETS OPLOSSEN EN GEEN VERANTWOORDELIJKHEID NEMEN EN DE HETE AARDAPPEL DOORSCHUIVEN! DAAR GAAT DE SAMENLEVING AAN KAPOT!


Uiteindelijke oplossing

Auteur
Scooby
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen