Klacht DHL Express: Klacht na jaren nog niet opgelsot

Klachtnummer
# 181886
Gebruiker
Remi Kemperman
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Papiertje in de bus dat de bezorger geweest is. Half uur bezig geweest om een andere optie te selecteren: niets werkt.
Pas toen ik ging Googlen kwam ik bij Klachtenkompas en blijkt dat je hoofdletters moet gebruiken.
Dit probleem is dus nog steeds niet opgelost

De oplossing

Werkende website met duidelijke vermelding dat er HOOFDLETTERS gebruikt dienen te worden en / of op het niet thuis formuliertje

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goededag,

    Ten eerste mijn oprechte excuses voor al het ongemak.

    Erg vervelend om te vernemen dat de werkinstructies voor bezorger gemist niet duidelijk voor u zijn. Dit is zeker niet de bedoeling.
    Binnenkort komen er nieuwe "niet thuis" kaartjes, met daarop meer informatie en een duidelijker instructie.

    Mocht u daarna nog steeds onduidelijkheid ervaren omtrent het wijzigen van uw zending, via bezorger gemist, dan horen wij graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Carola
    DHL Klantenservice.