Klacht DHL Express: Klacht Parcelshop Inkt Factory

v Duijn

10 juni kreeg ik een mail dat mijn bestelde pakket op te halen was bij Parcelshop Inkt Factory te Katwijk. Vandaag 11 juni ging ik mijn pakket op halen maar kreeg te horen dat deze niet aanwezig was. Er werd mij verteld dat er gisteren 5 pakketten waren afgegeven onder dezelfde naam als ik en dat iemand anders mijn pakket waarschijnlijk had meegenomen, ik moest maar contact opnemen met de verzender kreeg ik als advies. Ben ik naar huis gegaan en de status van mijn pakket gecontroleerd. Hier stond dat 10 juni het pakket bij DHL Parcelshop is afgehaald door geadresseerde. Meteen de Inkt Factory gebeld en dit doorgegeven en ook aangegeven dat ik mijn telefoonnummer wilde geven voor het geval het pakket terug gebracht zou worden door degene die mijn pakket had gekregen i.p.v het eigen pakket. Maar volgens meneer was dit niet nodig want ik moest contact op nemen met de verzender wat ik uiteindelijk ook heb gedaan. Mijn pakket heeft als zendingsnr 3SWRE0000165367

Klacht is niet aan het adres van DHL maar aan Inkt Factory en ik zou graag zien dat deze er op gewezen wordt dat dit geen manier is om met klanten om te gaan en voortaan zorgvuldiger is met aan wie er pakket wordt meegegeven. Dus niet alleen de naam maar ook de verzendcode. Uiteraard wil ook mijn pakket waar deze ook is.

DHL Express
    Beste mevrouw/meneer,

Dank u wel voor het melden van deze klacht. Ik heb uw klacht doorgestuurd naar de contactpersoon binnen DHL die de parcelshops in beheer heeft. Wel heel vervelend dat uw pakket nu niet bij u is en dat u daarnaast zo laconiek bent doorverwezen naar de verzender. Verstandig dat u daar al contact mee heeft opgenomen. Hij is de enige die onderzoek kan opstarten waar de zending op dit moment is. Ik wil u mijn excuses aanbieden voor de ongemakkelijke situatie.

Raffaele

Ook een klacht indienen over DHL Express?