Klacht DHL Express: klachten worden o.i. niet serieus genomen, daar

Klachtnummer
# 582076
Gebruiker
r korf
Datum
1 reactie

Details

Klacht

DHL geen pakketten afgehaald , wel digitaal aangemeld, Zuidoostrak 7

Pakketten worden ook afgeleverd wanneer wij gesloten zijn en buiten hek neergezet!!!!!

Dit is al meerdere keren voorgekomen , we gaan nu overwegen andere vervoerder te benaderen!!!!

Gewenste oplossing

klachten serieus gaan onderzoeken en chauffeurs benaderen

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Het spijt me te horen dat u problemen ervaart met de bezorging.

    Graag ontvang ik van u voorbeeld zendingsnummers van pakketten die onbeheerd zijn achtergelaten. Ook zou ik de zendingsnummers/traceernummers willen ontvangen van de afhaalopdrachten, waarvoor de bezorgers nog niet bij jullie zijn langs geweeest. Hiermee kan ik de situaties bekijken en de klachten verder voor u oppakken.

    Ik hoor graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Maud
    DHL Parcel E-care

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen