Klacht DHL Express: Klanten niet op de hoogte brengen en Slordig!

LEP

Voor het pinkster weekend (donderdag 7-6) iets besteld.
Mocht zelf aangeven wanneer ik het bezorgd wilde hebben, gekozen voor zaterdag 9-6 tussen 11:00 en 15:00 uur.
Dit werd veranderd naar 14:00 uur en 18:00 uur.
Zaterdag niet binnen gekomen. Pakketje gevolgd via track And trace waarbij er een melding stond met: verhinderd met 1 a 2 dagen. (Prima kan gebeuren waarschijnlijk met Pinksteren)
Volgende datum gekregen dinsdag 11-6 (vandaag) tussen 14:00 uur en 18:00 uur.
Het is nu 18:00 uur geweest, nog steeds niks.
Pakket weer gaan volgen via track And trace waarbij er nu helemaal geen datum meer staat en weer staat 1 a 2 dagen verhinderd.
Contact opgenomen met DHL en afzender.
In het weekend is het pakketje gescand en naar een verkeerd DHL depot gestuurd (namelijk Leeuwarden) nu wordt het vanuit leeuwarden terug naar Utrecht gestuurd, pakketje wordt opnieuw gescand en dan geleverd wat weer voor de 3e keer 1 a 2 dagen gaat duren.
Het minste wat ze hadden kunnen doen is, om de klant van dit alles op de hoogte te stellen en ze dus vergeten dat mensen een pakketje verwachten en hiervoor thuis blijven!

DHL echt een afrader!!!

Ik wil mijn pakketje gewoon zo snel mogelijk ontvangen.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Allereerst kan ik mij voorstellen dat het erg vervelend is wanneer er zoveel onduidelijkheid ontstaat over een zending. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik heb op basis van uw adres echter niet de zending kunnen vinden waar uw klacht over gaat. Wilt u in een reactie ons het traceernummer sturen zodat wij u verder kunnen helpen?

Alvast bedankt voor uw reactie.

Hartelijke groet,

Jip
    DHL Parcel Webcare
    LEP
    Ik heb met opzet een ander bezorg adres ingevuld omdat ik die dag niet aanwezig zou zijn. als ik eerder had geweten dat dit zo lang ging duren had ik m’n eigen adres opgegeven.
    Bij deze het zendingsnummer:
    3SQLS304433531
    DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht!

Helaas is er een probleem ontstaan met uw zending, waardoor het op dit moment niet duidelijk is wanneer het pakket wordt geleverd. Om hier duidelijkheid over te krijgen zal de verzender van het pakket contact op moeten nemen met DHL. Wij kunnen dan een onderzoek opstarten, op basis van bepaalde specifieke informatie waar alleen de verzender over beschikt. Ik adviseer u daarom om dit te melden bij de verzender.

Danique
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?