Klacht DHL Express: Koeriers hebben lak aan aanpassing aflevering pakket.

matvanhouten

Ik heb de bezorgoptie van mijn pakket ruim van tevoren aangepast via jullie site, deze zou bezorgd worden bij een DHL Parcelpoint, nu zie ik dat deze dat de aanpassing verwerkt is maar dat de bezorging gewoon bij mij thuis is gedaan.

Voor wat geven jullie consumenten de optie om hun bezorging aan te passen als jullie hier niet zelf aan kunnen houden, ik heb gelezen dat dit wel vaker voorkomt en dat de koerier lak heeft aan de aanpassing van de consument.

Het kan geen systeemfout zijn aangezien er bij de track en trace duidelijk staat dat de aflevering bij een parcelshop plaatsvind, maar dat de koerier hier lak aan heeft is iets wat DHL zich aan kan rekenen.

Aangezien dit niet de eerste keer dat dit voorkomt wil ik graag vernemen wat DHL hier aan gaat doen, ik ben het beu dat koeriers van DHL hun werk niet normaal kunnen doen.

Ik wil dat DHL concrete stappen gaat ondernemen tegen koeriers die hun werk niet goed doen, lak hebben aan wensen van consumenten en doen waar ze op dat moment zin in hebben.

DHL Express
    Goedemiddag,

Zojuist heb ik uw klacht via Klacht.nl in behandeling genomen en doorgezet naar de leidinggevende van de chauffeur. Graag refereer ik naar uw klacht via Klacht.nl voor verdere informatie.

Kayley
    DHL Parcel E-Care

Ook een klacht indienen over DHL Express?