Klacht DHL Express: Komen afspraken niet na en zijn onbetrouwbaar.

Klachtnummer
# 271762
Gebruiker
Elizamr
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Helaas zo herkenbaar. Ik heb het nu al 3x meegemaakt dat DHL aangeeft dat ik niet thuis ben en het pakketje zodoende niet kan ophalen. Ik heb niemand gezien terwijl Post NL wel gewoon dat pakketjes kan bezorgen! Meerdere malen contact gehad met de klantenservice en ook zij sturen je van het kastje naar de muren, maken afspraken die niet bestaan etc! Heb nu al 3 dagen vrij moeten nemen zodat zij een pakketje kunnen afhalen en nog steeds is deze niet afgehaald.

De oplossing

Gevraagd om compensatie, maar ook daarvan geven ze aan dat dit niet mogelijk is. Ook gevraagd of zij kunnen regelen dat ik het pakketje naar een pike up print kan brengen in mijn woonplaats en ook daarop willen ze niet ingaan. Zij willen afwachten dat het pakketje nu wel opgehaald wordt op 5 september. Hier heb ik zo geen vertrouwen in

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Wat ontzettend spijtig om te horen dat het afhalen van uw zending niet lukt. Natuurlijk is het niet de bedoeling dat u voor niets thuis zit te wachten. Ik heb hier dan ook direct melding van gemaakt bij de desbetreffende terminal. Volgens mijn gegevens staat er inderdaad een nieuwe afhaalopdracht gepland.

    Excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren.

    Met vriendelijke groet,

    Miranda
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen