Klacht DHL Express: Kompleet beschadigd pakket

Klachtnummer
# 485689
Gebruiker
koosriena
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op Maandag 5 okt heb ik een pakket verstuurd naar Apeldoorn, iemand heeft van mij een dure Barbiepop gekocht via marktplaats, een speciale uitvoering van een Barbiepop met een waarde van meer dan € 100,00. Ik heb deze pop verkocht voor € 57,00, heeeel goed ingepakt in een stevige doos, met heel veel inpakpapier eromheen, maar helaas is de doos met inhoud kompleet beschadigd, zo te zien heeft hij ergens klem gezeten. Ik heb de € 57,00 inmiddels terug betaald, dus ben ik € 57,00 armer, maar ben ook mijn dure pop kwijt. Ik heb gevraagd of ze de pop nog niet wil weggooien, maar nog even bewaren. Hier baal ik dus enorm van, dit is nu mijn derde klacht over DHL, 2 x is in onze vakantie een pakket voor de deur gezet, nadat 1 doos een hele nacht en dag buiten bij de voordeur heeft gestaan is hij door de buurvrouw binnen gehaald, 2e geval was iets korter van duur, hoe haalt die chauffeur het in zijn bolle hersens. Maar goed, het gaat nu om die dure Barbie pop. Ik stel jullie verantwoordelijk voor deze schade en wil graag vernemen of dit opgelost kan worden.

De oplossing

Ik zou graag mijn € 57,00 terug willen hebben, de pop is niet meer te redden helaas.

0 reacties

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen