Opgelost door DHL Express: Komt niet meer langs na meerdere afspraken gemaakt te hebben via DHL-site

Meneer bakker

Zo'n 4 weken geleden bestelling gedaan op miniinthebox, USB-adapter en koptelefoon. Zou bezorgd worden door DHL, die zijn geweest, maar bezorgkosten van DHL waren 24,80, we hadden geen contant geld, want de bezorgkosten waren nergens vermeld, dus ik kon een afspraak maken op de site, die dag nog niet gedaan, maar andere koerier stond volgende dag wel voor de deur en wij hadden nog steeds geen geld, dus hij weer weg. Ik heb diezelfde dag een afspraak gemaakt voor over 3 werkdagen, maar geen DHL die dag. Dat tot 3x totaal aan toe, dus best wel geïrriteerd nu dat ze niet meer komen.

Graag tussen 28 januari en 31 januari bezorgen

DHL Express
    Geachte heer Bakker,Heel erg bedankt voor uw reactie.Het bedrag van 24,50 euro zijn geen bezorgkosten. Het gaat om invoerrechten en btw. Wanneer u een zending boven een bepaalde waarde importeert zal u invoerrechten en btw moeten betalen. Dit staat volledig los van een nieuwe aflevering. Wij vinden het heel vervelend dat wij volgens u niet zijn langsgekomen op de afgesproken dagen. Zou u misschien kunnen doorgeven hoe u een afspraak heeft gemaakt? Er staat namelijk nergens in ons systeem dat wij afspraken met u hebben gemaakt voor levering.Graag zouden wij de zending komen aanbieden bij u. Zou u misschien kunnen aangeven op welke werkdag, behalve zaterdag, wij uw zending kunnen komen aanbieden?Graag horen wij van u.Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare Team
    Meneer bakker
    Bedankt voor de snelle reactie. Oke, dat het om invoerrechten en btw ging wist ik, niet maar daar heb ik dan verder ook geen problemen mee. De eerste keer dat de koerier langs is geweest hebben we een papier gekregen waarop stond dat we op de site: dhlgemist.nl een nieuwe afspraak konden maken. Dat heb ik gedaan er daar stond, dat de afspraak gemaakt is. De zending kan van mijn part van 28 januari t/m 31 januari geleverd worden, ik ben die 4 dagen dan vrij.mvg,Jorn Bakker
    DHL Express
    Geachte heer Bakker,Heel erg bedankt voor uw reactie.Wij zullen uw zending op dinsdag 28 januari opnieuw aanbieden.Wij zullen een melding maken van het feit dat u een afspraak heeft gemaakt via onze nieuwe site DHLgemist, maar dat deze afspraken niet in ons systeem terecht zijn gekomen. Wij bieden hier onze oprechte excuses voor aan. Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare Team
    Meneer bakker
    Bedankt, ik ben blij dat het snel opgelost is, ik aanvaard de excuses en zal dinsdag de hele dag aanwezig zijn om de zending in ontvangst te nemen.mvg,Jorn Bakker
    Meneer bakker
    snelle reactie en een goede oplossing

Meneer bakker

Ook een klacht indienen over DHL Express?