Opgelost door DHL Express: komt niet

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 268784
Gebruiker
babs123
Datum
1 reactie

Details

De klacht

dhl zegt langs te zijn geweest- wij zijn gewoon thuis er is niet aangebeld en er is geen kaartje achtergelaten

De oplossing

dhl lever je pakket gewoon af en zeg niet dat je bent geweest als dat niet zo is!

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,
    Bedankt voor uw bericht.
    Onze excuses dat het gisteren niet is gelukt om uw pakket af te leveren. Door drukte onderweg had de chauffeur helaas niet zijn route gered en hebben we uw pakket moeten doorplannen naar vandaag. Dan klopt nog de "niet thuis" melding niet en hier ga ik dan ook een aantekening van maken.
    Met vriendelijke groet,
    Lea
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
babs123
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zullen er " op letten" dat er voortaan een kaartje in de buskomt. Bezorger van dhl er de vilgende dag persoonlijk op aangesproken; blijkt zijn "collega" dit vaker te doen en hij t de volgende dag extreem druk te hebben...tja leidinggevende van deze appel: ik zou t wel weten!
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen