Klacht DHL Express: Kosten maken voor retourzending

Klachtnummer
# 386321
Gebruiker
J.W. Molenaar
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Retourzending.
Ik wilde twee pakketjes retour zenden.
Parcelshop eerst met vakantie.
Daarna heb ik drie pogingen gedaan om de pakketjes af te geven.
Volgens de shop hadden ze geen verbinding met Dhl.
Dhl gebeld of ze de pakketjes op wilde komen halen, omdat de andere shop te ver weg is voor mij.
Dit kon niet want daar moest de leverancier opdracht voor geven.
Bleek niet te kloppen.
Nu kan ik ze retour zenden via Post NL op eigen kosten.

hadden ze geen verbinding met Dhl.

Gewenste oplossing

Of de pakketjes ophalen of de kosten betalen.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,
    Bedankt voor uw bericht.
    Ik heb naar het zendingsverloop van uw pakketje gekeken en het lijkt er op dat er enkel een vooraanmelding is gegeven. Dit wil zeggen dat de afzender een verzendlabel heeft aangemaakt en dat u een melding krijgt dat uw pakket verstuurd zal worden. Het moet dan nog aan ons worden overgedragen en dit lijkt nog niet te zijn gebeurd. Ik raad u aan om hierover even contact op te nemen met de afzender, mogelijk kunnen die hier in iets voor u betekenen.

    Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

    Met vriendelijke groet,

    Iris

    DHL Parcel Webcare.

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen