Klacht DHL Express: Kosten telefoon klantenservice schandalig

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 596153
Gebruiker
B.L. Burley
Datum
1 reactie

Details

Klacht

E-mail gekregen van DHL waarin stond pakketje ligt bij de buren, no33 niet dus, ging verder zoeken bij andere buren niemand had deze pakketje ontvangen, DHL gebeld kosten €6.60 voor zes minuten schandalig, dan nog geen contact met DHL telefoons waren bezit, later kwam iemand aan de deur met mijn pakket 7 huizen verder, hoe zit dat nu met de telefoon kosten

Gewenste oplossing

Kosten telefoon terug krijgen
3STPC203004069
Geboden oplossing
Dat is niet waar wat deze persoon verteld, als je DHL gaat bellen wordt het automatisch verteld dat kosten zijn €1.10 per minuten dus geen €1 per gesprek
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht.

    Fijn om te horen dat het pakket inmiddels terecht is. U geeft aan dat de telefoonkosten in totaal €6,60 zijn. Een gesprek met ons kost 1 euro. Als ik het goed begrijp heeft u ons maar één keer gebeld. Dit betekent dat het maar 1 euro zou moeten kosten. Ik vermoed daarom dat er iets mis is gegaan. Ik raad u daarom aan om in dit geval contact op te nemen met uw provider, omdat u de belkosten niet bij ons kan claimen. Ik hoop dat dit via die weg opgelost kan worden.

    Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Sam
    DHL Parcel E-care

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen