Klacht DHL Express: Krijg kosten door foutief label van DHL niet retour

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 471753
Gebruiker
Dolinda
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb voor 10,- een label gekocht dat niet bleek te werken, kreeg het pakket namelijk na een dag weer thuis bezorgd. Bleek niet gescand te kunnen worden en dat lag echt niet aan de print. Volgens DHL klantenservice geen enkel probleem, kwam wel eens voor en ik kon gewoon mijn geld terug vragen bij DHL Parcel Claims. Heel fijn vond ik. Nieuw label gekocht dat wel werkte en toen voor de oude een claim ingediend bij DHL. Daar hoor ik alleen al anderhalve maand he-le-maal NIETS van. Niet erg netjes en het is wel een erg dure verzending op deze manier. Niet oke om de klant te laten opdraaien voor een foutief label!

De oplossing

Ik wil dat ze netjes antwoorden en het geld terugstorten.

2 reacties

  1. Auteur
    Dolinda
    Datum
    En ook hier reageren ze niet op!
  2. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Bedankt voor u bericht en mijn excuses voor de late reactie.

    U geeft aan dat u restitutie hebt aangevraagd voor een niet werkende label en dat u hierover nog niets gehoord heeft.
    Nu weet ik dat wij op dit moment een achterstand hebben in de verwerking van onze claims. Daardoor kan het inderdaad even duren voordat u een reactie krijgt. Mijn collega's van deze afdeling zullen contact met u opnemen zodra zij uw claim behandelen. Zij doen hun best om de achterstand zo snel mogelijk te verwerken. Mijn excuses voor het ongemak dat u hierdoor ervaart!

    Heeft u nog vragen? Stuurt u mij dan gerust een reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Lotte
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dolinda
Datum
Uiteindelijke oplossing
De klant gewoon negeren. Nooit iets gehoord.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen