Klacht DHL Express: Krijg kosten door foutief label van DHL niet retour

Dolinda

Ik heb voor 10,- een label gekocht dat niet bleek te werken, kreeg het pakket namelijk na een dag weer thuis bezorgd. Bleek niet gescand te kunnen worden en dat lag echt niet aan de print. Volgens DHL klantenservice geen enkel probleem, kwam wel eens voor en ik kon gewoon mijn geld terug vragen bij DHL Parcel Claims. Heel fijn vond ik. Nieuw label gekocht dat wel werkte en toen voor de oude een claim ingediend bij DHL. Daar hoor ik alleen al anderhalve maand he-le-maal NIETS van. Niet erg netjes en het is wel een erg dure verzending op deze manier. Niet oke om de klant te laten opdraaien voor een foutief label!

Ik wil dat ze netjes antwoorden en het geld terugstorten.

Dolinda
    En ook hier reageren ze niet op!
    DHL Express
    Goedemorgen,

Bedankt voor u bericht en mijn excuses voor de late reactie.

U geeft aan dat u restitutie hebt aangevraagd voor een niet werkende label en dat u hierover nog niets gehoord heeft.
    Nu weet ik dat wij op dit moment een achterstand hebben in de verwerking van onze claims. Daardoor kan het inderdaad even duren voordat u een reactie krijgt. Mijn collega's van deze afdeling zullen contact met u opnemen zodra zij uw claim behandelen. Zij doen hun best om de achterstand zo snel mogelijk te verwerken. Mijn excuses voor het ongemak dat u hierdoor ervaart!

Heeft u nog vragen? Stuurt u mij dan gerust een reactie.

Lotte
    DHL Parcel Webcare

Dolinda
De klant gewoon negeren. Nooit iets gehoord.

Ook een klacht indienen over DHL Express?