Klacht DHL Express: Kwijtraking

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 308095
Gebruiker
klager
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakketje verstuurd met DHL en blijft maar in sorteerproces staan. Geen reactie van DHL. Er achteraan gemaild, meer dan 2 weken later eindelijk antwoord dat mijn pakket geleverd kan worden echter geadresseerde dan net verhuist. Adres aanpassing niet mogelijk wordt geleverd aan geadresseerde en anders retour (en dat het hele verhaal opnieuw zeker), waardoor pakket alsnog kwijt. En ik moet verzendkosten betalen voor deze service.

De oplossing

Compensatie

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,
    Bedankt voor uw bericht,
    Spijtig om te vernemen dat het een en ander zo mis gaat, mochten we uw pakket niet kunnen leveren en deze zal retour komen dan kunt u via onze website restitutie aanvragen voor uw verzendkosten. Hierdoor zal u niet met dubbele kosten komen te zitten.
    Met vriendelijke groet,
    Lea
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
klager
Datum
Uiteindelijke oplossing
Pakket zou worden teruggestuurd en nadien gratis verzending. Echter pakket is niet teruggestuurd, nog steeds kwijt.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen