Klacht DHL Express: Laatste tijd veel te ruime tijden voor bezorging (4 uur!) en altijd te laat.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 652338
Gebruiker
Verlamd 20
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bezorging tussen 4 uur tijd en dan ook nog te laat bezorgen!
Dit is dus de 2e keer dat het gebeurd..Wachten, wachten..

Gewenste oplossing

Dat ze op tijd de bestelling afleveren en dat de bezorgtijden niet zo ruim zijn..
4 uur notabene!
En dan ook nog veel te laat bezorgen.
Geboden oplossing
Het tijdsvak is te lang tussen 14 en 18 uur.. Gisteren bijna 5 en een half uur gewacht totdat ik ging chatten met een medewerker die uiteindelijk schreef dat het pakje vandaag bezorgd zou worden..U begrijpt ik was heel erg boos.. Ik denk dat het pakje vandaag ook pas rond 18 uur wordt bezorgd. Ik kan hier niet voor thuis blijven, na 14 uur, dus afgesproken om het of door de brievenbus te duwen of in de voortuin te leggen, dat is al eerder zo afgesproken. Een afgiftepunt is ook opgeheven hier in de buurt, dus dit zal ook een oorzaak zijn voor deze problemen. Eerdere bezorgingen kwamen ook te laat en meestal na 18 uur of 's avonds.. 1x een pakket geweigerd overlegd met het bedrijf die het niet meer kon terughalen, na annulering. Dat is 3x aangeboden 3 dagen achter elkaar.! De bezorgers boden dat steeds 's avonds aan en begrepen helemaal niets, verstonden geen woord Nederlands!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht over de ruim aangegeven tijdvakken voor het bezorgen van uw bestelde pakket.

    Na controle van het zendingsnummer 3SBCS20832224 is in ons systeem te vinden, dat uw pakket is vertraagd door een overmachtsituatie gemeld op 13 maart. Deze melding wordt gemaakt, wanneer een rit niet valt te voltooien en zal ook worden gemeld in de track& trace als bezorging verhinderd.

    Vandaag is uw pakket opnieuw gepland voor een levering tussen 14 en 18 uur en ga ik uit van een correcte levering.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben ingelicht, wens ik u een fijne dag toe.

    Met vriendelijke groet,

    Laura
    DHL Parcel E-Care

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen