Klacht DHL Express: Let op droppoints op DHL site bestaan niet !

Valetek

Site geef verkeerde druklabels aan ( onbruikbaar, niet door printerinstellingen maar gewoon geen werkzame barcodes ) droppoint die WEL op de site kan kiezen bestaan niet ..pakketten kunnen niet afgegeven worden

2 x bezorgkosten betaald en 2x 1 euro betaald voor klanten"service " .. pakketje nog niet bezorg

Asap het pakketje afleveren bij de ontvanger dit heeft mij tot ni toe 10 euro gekost plus 2 x 1 euro voor de klantenservice

DHL Express
    Goedemiddag,

Volgens mijn gegevens heeft u reeds per e-mail contact hierover gehad met ons. Hierin is u geadviseerd het restitutieformulier naar ons te sturen, u kunt dit formulier hier vinden:

Vriendelijke groet,

Sanne
    DHL Parcel Webcare
    Valetek
    Dit is niet wat ik vroeg... Maar goed, nooit meer zal ik versturen met DHL
    DHL Express
    Goedemiddag,

Dat begrijp ik, maar één van de 2 zendingen is al retour afgeleverd, en de ander zal ook zo spoedig mogelijk geleverd worden bij u. Om die reden kunnen wij u niet anders adviseren dan dit.

Vriendelijke groet,

Sanne
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?