Klacht DHL Express: Leugenaars

Ze liegen bij de vleet

Nooit geen pakket door dhl aanpakken.

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik zie alleen geen vraag in uw bericht staan, heeft u deze wel?
    Ik hoor graag van u.

Ashna
    Webcare E-care Customer Service

Ik hoor graag van u.

Ashna
    Webcare E-care Customer Service

kelly538
    Bezorger voor 6e keer schrijft dan ik niet thuis was. Ik ben altijd thuis maar ze weten niet hoe de bel werkt

Bedankt voor uw bericht.

Ik heb even voor u gekeken maar ik zie geen levering op uw adres van gisteren/eergisteren.

Zou u mij het trackingnummer willen doorgeven? Dan kijk ik graag even mee.

Charlotte
    DHL parcel e-care
    kelly538
    Vorige week vrijdag zal die komen. In mail stond dat ik niet thuis was. Geen brief in de bus. Toen kwam men zaterdag terwijl bol schreef dat pakket terug ging naar Waalwijk terwijl het al in mijn keuken stond
    Bezorger kwam later verhaal halen in zijn vrije tijd waarom ik briefjes had opgeplakt bij brieven bus hoe de bel werkte. Nu weet die hoe het werkte maar heb hem gezegd als pakje voor mij komt met DHL meteen op weigeren zetten voor alles met DHL komt
    Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht!
    Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Mocht u toch pakketjes via DHL ontvangen ga ik er dus vanuit dat het nu niet meer verkeerd gaat. In ieder geval mijn excuses voor het ongemak!

Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Danique
    DHL Parcel Webcare

kelly538
ik wil geen dhl aan de deur

Ook een klacht indienen over DHL Express?