Klacht DHL Express: Leugenaars

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 541153
Gebruiker
kelly538
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Ze liegen bij de vleet

De oplossing

Nooit geen pakket door dhl aanpakken.

6 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Ik zie alleen geen vraag in uw bericht staan, heeft u deze wel?
    Ik hoor graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Ashna
    Webcare E-care Customer Service

  2. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Ik zie alleen geen vraag in uw bericht staan, heeft u deze wel?
    Ik hoor graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Ashna
    Webcare E-care Customer Service

  3. Auteur
    kelly538
    Datum
    Bezorger voor 6e keer schrijft dan ik niet thuis was. Ik ben altijd thuis maar ze weten niet hoe de bel werkt
  4. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik heb even voor u gekeken maar ik zie geen levering op uw adres van gisteren/eergisteren.

    Zou u mij het trackingnummer willen doorgeven? Dan kijk ik graag even mee.

    Met vriendelijke groet,

    Charlotte
    DHL parcel e-care
  5. Auteur
    kelly538
    Datum
    Vorige week vrijdag zal die komen. In mail stond dat ik niet thuis was. Geen brief in de bus. Toen kwam men zaterdag terwijl bol schreef dat pakket terug ging naar Waalwijk terwijl het al in mijn keuken stond
    Bezorger kwam later verhaal halen in zijn vrije tijd waarom ik briefjes had opgeplakt bij brieven bus hoe de bel werkte. Nu weet die hoe het werkte maar heb hem gezegd als pakje voor mij komt met DHL meteen op weigeren zetten voor alles met DHL komt
  6. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht!
    Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Mocht u toch pakketjes via DHL ontvangen ga ik er dus vanuit dat het nu niet meer verkeerd gaat. In ieder geval mijn excuses voor het ongemak!

    Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

    Met vriendelijke groet,
    Danique
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
kelly538
Datum
Uiteindelijke oplossing
ik wil geen dhl aan de deur
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen