Opgelost door DHL Express: Leugens mbt. (niet) bezorging

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 442236
Gebruiker
mrUU
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Volgens de track en trace van DHL zou zou mijn pakket vandaag worden bezorgd, maar er is niets gekomen en als ik nu kijk staat er "Bezorging verhinderd".
Volgens de DHL chatbot betekent dit dat het geweigerd zou zijn. Ik, of iemand anders bij mij thuis heeft zeker niets geweigerd. We zijn de hele dag thuis geweest en er is helemaal geen bezorger bij ons langs geweest.
Ik heb er begrip voor dat het door de drukte wat langer kan duren, maar dit slaat echt helemaal nergens op.

De oplossing

Excuses en zo snel mogelijk alsnog bezorging.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Ik zie dat de zending geweigerd is. Ik zie helaas geen duidelijke reden hiervoor aangegeven. Ik kan deze zending helaas niet opnieuw bij u aan laten bieden, deze is inmiddels retour gestuurd.

    Ik adviseer u bij uw verzender aan te geven dat u de zending niet geweigerd heeft. Uw verzender kan deze zending dan verder met ons afhandelen. Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Wendy
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mrUU
Datum
Uiteindelijke oplossing
klacht bleek acheraf misplaatst; de eigenlijke fout zat bij de verzender.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen