Klacht DHL Express: Levering blijft in planning staan

Klachtnummer
# 335158
Gebruiker
ikjansen1965
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Levering blijft al 2 dagen in planning staan.
Waardeloze planning met als zwak excuus waarschijnlijk extra drukte door black friday alsof dat ineens uit de lucht komt vallen. Organisatie kan blijkbaar niet accuraat inspelen op situaties. Jammer dat een bedrijf als Lidl hier zaken mee doet en alles afwentelt (zoals zoveel bedrijven) op de transporteur.

Gewenste oplossing

Snel leveren en capaciteit beter plannen verantwoordelijken hoofdbureau de deur uit schoppen want die doen hun werk niet goed

4 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Zo te zien is er vertraging ontstaan in de levering van uw pakket. Zodra het pakket gesorteerd is wordt dit zichtbaar in de track & trace. Houd de track & trace daarom in de gaten op www.dhlparcel.nl. Duurt dit te lang, meld dit dan bij de verzender. Mogelijk is het pakket dan nog niet aan ons overgedragen of is er iets anders aan de hand met uw pakket.

    Met vriendelijke groet,
    Janneke
    DHL Parcel Webcare
  2. Auteur
    ikjansen1965
    Datum
    Pakket is al overgedragen
    Probleem legt zials gebruikelijk bij dhl die weer met een standaard antwoord komt die de eerste lijn helpdeskmedewerker standaard braaf oplepelt
  3. Auteur
    ikjansen1965
    Datum
    Pakket staat inmiddels 2 dagen in planning hetgeen ook door DHL nagekeken kan worden
    Kortom wanneer wordt het geleverd
    Doet Het Langzaam doet zijn naam weer eens alle eer aan

  4. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemorgen,

    In ons systeem is inderdaad zichtbaar dat het pakket nog steeds niet lijkt te zijn overgedragen aan DHL. Omdat u aangeeft dat dit wel het geval zou zijn, adviseer ik u de verzender te vragen om dit verder te gaan onderzoeken. Zij zullen dit dan voor u oppakken met DHL en de gegevens verstrekken die hiervoor benodigd zijn. Hopelijk kan dit dan snel voor u opgelost worden.

    Met vriendelijke groet,
    Janneke
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen