Klacht DHL Express: levering pakket aan klant niet mogelijk

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 451896
Gebruiker
J. Brinksma
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket is afgeleverd bij DHL-servicepunt. Deze kan het pakket niet aan mij uitleveren omdat de DHL-scanapparatuur niet werkt

De oplossing

Directe levering aan mij, want ik kan daardoor niet werken

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat het servicepunt uw pakket niet kon afgeven. Mijn excuses voor het ongemak.

    Volgens mijn gegevens heeft u het pakket vandaag alsnog kunnen afhalen. . Is dat niet het geval of heeft u nog andere vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. Brinksma
Datum
Uiteindelijke oplossing
geen oplossing, zelf alles moeten regelen en kosten moeten maken om het pakket te krijgen!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen