Opgelost door DHL Express: Levering pakketje dhl

content Opgelost
R. Schuit

Na dagen en dagen wachten op mijn pakket was er goed nieuws , hij is terecht en Hij werd vandaag bezorgd . Kijk ik net op track en trace staat er wij hebben u gemist . Wat is dat nou weer voor gedoe ?? De chaufeur is niet eens langsgeweest. Wij zijn thuis en wachten bij het raam tot eindelijk mijn pakket zou komen . Nu moet ik weer wachten ??? . Kom op dhl ik heb nu al lang genoeg gewacht en een hoop hinder onder vonden . Dat de chauffeur geen zin heeft betekend niet dat ik de dupe weer moet zijn . Zorg nou eens voor 1 keer dat het pakket geleverd word

De chauffeur het pakketje laten afleveren zoals het hoord . Laat de chauffeur maar terug komen . Ik wacht al lang op het pakketje . Dat kan toch niet dat de chauffeur gewoon geen zin heeft ofzo .

DHL Express
    Goedemiddag,

U geeft aan een onterechte niet thuis melding te hebben gehad. U was gewoon thuis maar de bezorger lijkt niet langs te zijn geweest.

Ik zie dat er ook telefonisch contact is geweest, hierdoor is de klacht doorgezet naar het depot waar de betreffende bezorger aangesproken kan worden op de situatie.

Excuses voor het ongemak.

Kayley
    Webcare DHL Parcel

R. Schuit

Ook een klacht indienen over ?