Klacht DHL Express: Logistieke chaos en slechte omgang met klanten.

D.G.C. Vanvraeynest

2 zendingen, 2 keer heel slecht geregeld door DHL.

1e zending wordt een dag te laat geleverd bij een DHL Shipping Spot. Dus al 1 dag voor niets thuisblijven. Daar laat ik mn DHL brief zien met oa mn NAW gegevens, een barcode, een bezorgcode en een lange tracking code. De DHL medewerker kan alleen maar zoeken op zn mobiel, en scrollen door een lijst met namen. Dat DHL briefje is dus nutteloos. Het is onduidelijk waar mijn pakket is, en of en wanneer het wordt bezorgd.

2e pakket weegt 12kg en is ook na 2 dagen (!) thuisblijven niet bij mij bezorgd. Ik vind wel een cryptisch DHL briefje 'is bezorgd bij service punt'. Er staat alleen niet welke ... Er zijn er een dozijn of meer in de buurt. Bij het DHL Shipping Spot weet de medewerker ook niet waar mijn pakket is.

Bij toeval loopt er een bezorger binnen, met beide pakketten. Dus ik kan na een hoop frustratie en onzekerheid met een pakket van 12kg naar huis lopen!

Thuis zie ik op de site van DHL dat ze GEEN klachten van consumenten aannemen. Veelzeggend en een gebrek aan goeie omgang met je klanten.

Ik doe NOOIT meer zaken met DHL en zal voortaan ook geen webshops gebruiken die dat doen.

PostNL
Die gegevens zijn onjuist en jullie weten dat best.

DHL Express
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over DHL Express?